Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме...
- вчилася складати ЗХД-таблиці, організаційні діаграми;
- вдосконалювала навички створювання презентацій;
- складала план впровадження та план вивчення теми;
- аналізувала переваги використання методу проектів у навчальному процесі;
- цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, уточнити їх та обдумати оцінювання учнів в проекті;
Для формуючого оцінювання використовуються: форми оцінювання і контрольні списки. Вони розрізняються тим, що за формою оцінювання діти повинні оцінититільки якісні характеристики своїх знань умінь і навичок, а в контрольних списках, головна задача оцінити, наявність важливих елементів деякої зробленої роботи з, можливо, невеличкою їх якісною характеристикою.
Формуюче оцінювання повинно проводитись впродовж вивчення хоча б однієї навчальної теми, що входить до проекту, але, бажано щоб воно відбувалося впродовж всього проекту. Формуюче оцінювання це чудова педагогічна технологія, як для використання в проекті так і для звичайного уроку.
Ще дуже цікаві педагогічні елементи це
- Методи, що вказують, як робити...,
- та Інструменти, що описують інструмент застосування методу (чим робити). Наприклад, метод (З-Х-Д). Передбачає використання інструменту таблиця з колонками | Знаю | Хочу | Дізнався | Метод призначено для визначення навчальних потреб учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар