вівторок, 10 січня 2017 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме...


  • вчилася складати ЗХД-таблиці, організаційні діаграми;
  • вдосконалювала навички створювання презентацій;
  • складала план впровадження та план вивчення теми;
  • аналізувала переваги використання методу проектів у навчальному процесі;
  • цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, уточнити їх та обдумати оцінювання учнів в проекті;

Для формуючого оцінювання використовуються: форми оцінювання і контрольні списки. Вони розрізняються тим, що за формою оцінювання діти повинні оцінититільки якісні характеристики своїх знань умінь і навичок, а в контрольних списках,  головна задача оцінити, наявність важливих елементів деякої зробленої роботи з, можливо, невеличкою їх якісною характеристикою.

Формуюче оцінювання повинно проводитись впродовж вивчення хоча б однієї навчальної темищо входить до проекту, але, бажано щоб воно відбувалося впродовж всього проекту. Формуюче оцінювання це чудова педагогічна технологія, як для використання в проекті так і для звичайного уроку.
Ще дуже цікаві педагогічні елементи це
  • Методи, що вказують, як робити...,
  • та Інструменти, що описують інструмент застосування методу (чим робити). Наприклад, метод (З-Х-Д). Передбачає використання інструменту таблиця з колонками |    Знаю   |  Хочу   |   Дізнався   | Метод призначено для визначення навчальних потреб учнів

Немає коментарів:

Дописати коментар