пʼятниця, 13 січня 2017 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
  • Я зрозуміла, що лише ставлячи конкретні цілі, можна отримати конкретні результати. Учні мають розуміти, що від них вимагають.
  • Оцінювання має відбуватись прозоро, діти за розробленими 
  • В своєму прикладі учнівської роботи я внесла потрібні зміни.
  • критеріями можуть оцінити і свою роботу, і роботу групи, і отриманий результат (учнівську роботу).
  • Робота учнів п
  • Створила форми для підсумкового оцінювання.
  • оліпшується, коли їм ясно показують, як їх робота оцінюється, і що очікується.
  • Учні починають краще судити про якість своєї власної роботи.
  • Учні отримують більш інформативний відгук про свої сильні сторони і сторони, що потребують поліпшення.
  • Учні дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного зв'язку.
  • Дізналася як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок ХХІ століття.
  • Навчилася розробляти свою систему оцінювання проектів.
  • Внесла зміни до плану вивчення теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар