Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
- Я зрозуміла, що лише ставлячи конкретні цілі, можна отримати конкретні результати. Учні мають розуміти, що від них вимагають.
- Оцінювання має відбуватись прозоро, діти за розробленими
- В своєму прикладі учнівської роботи я внесла потрібні зміни.
- критеріями можуть оцінити і свою роботу, і роботу групи, і отриманий результат (учнівську роботу).
- Робота учнів п
- Створила форми для підсумкового оцінювання.
- оліпшується, коли їм ясно показують, як їх робота оцінюється, і що очікується.
- Учні починають краще судити про якість своєї власної роботи.
- Учні отримують більш інформативний відгук про свої сильні сторони і сторони, що потребують поліпшення.
- Учні дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного зв'язку.
- Дізналася як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок ХХІ століття.
- Навчилася розробляти свою систему оцінювання проектів.
- Внесла зміни до плану вивчення теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар