понеділок, 16 січня 2017 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …

  • Сьогодні ми розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання
  • Вчилися посилати коментарі колегам
  • Вчилися робити завдання для різних категорій учнів: для обдарованих та з особливими потребами.
  • Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.

Немає коментарів:

Дописати коментар