06.10. СЬОМИЙ ДЕНЬ ПРАКТИКИ
Починаючи лекцію, повідомила тему, план, якому слідувала на протязі усієї лекції, вказала, яку основну і допоміжну літературу можна використовувати, опрацьовуючи дану тему. Завдання для самостійної роботи давались по ходу лекції та після іі завершення.
Головний акцент робився на професійну мотивацію: «Для чого теорія ймовірності вам потрібна?» і т.д.
Ще на початку лекції я наголосила на тому, що тема нелегка, буде зустрічатися багато нових термінів і формул, яку потрібно відмітити для кращого запам’ятовування.
Я намагалася активізує мислення студентів, ставлячи такі запитання: «Чому?», «Як ви думаєте?», «Наведіть приклади». Зосереджує увагу на головному: «Відмічаємо собі. Підкресліть це слово». Для кращого сприйняття матеріалу студентами, я вдавалася до такого прийому, як порівняння, наводила приклади із повсякденного життя, з побуту.
Під час лекції студенти змогли дізнатися основні види комбінацій, які величини називаються дискретними, а які неперервними і.т.д.
Якщо студенти відволікалися, я ставила йому навідне запитання по тільки що приговореному матеріалу, щоб зосередити його увагу.
Висока працездатність студентів на лекції забезпечувалась за рахунок хорошої підготовки студентів з математики.
На лекції розв’язувались у взаємозв’язку освітні, виховні розвивальні завдання.
Самоаналіз проведеної лекції
Лекцію проводила в групі ТУР-17, 2 курс о 9:00. Під час проведення лекції по темі «Основни теорії ймовірності», я спиралася на вже набуті студентами знання в школі.Починаючи лекцію, повідомила тему, план, якому слідувала на протязі усієї лекції, вказала, яку основну і допоміжну літературу можна використовувати, опрацьовуючи дану тему. Завдання для самостійної роботи давались по ходу лекції та після іі завершення.
Головний акцент робився на професійну мотивацію: «Для чого теорія ймовірності вам потрібна?» і т.д.
Ще на початку лекції я наголосила на тому, що тема нелегка, буде зустрічатися багато нових термінів і формул, яку потрібно відмітити для кращого запам’ятовування.
Я намагалася активізує мислення студентів, ставлячи такі запитання: «Чому?», «Як ви думаєте?», «Наведіть приклади». Зосереджує увагу на головному: «Відмічаємо собі. Підкресліть це слово». Для кращого сприйняття матеріалу студентами, я вдавалася до такого прийому, як порівняння, наводила приклади із повсякденного життя, з побуту.
Під час лекції студенти змогли дізнатися основні види комбінацій, які величини називаються дискретними, а які неперервними і.т.д.
Якщо студенти відволікалися, я ставила йому навідне запитання по тільки що приговореному матеріалу, щоб зосередити його увагу.
Висока працездатність студентів на лекції забезпечувалась за рахунок хорошої підготовки студентів з математики.
На лекції розв’язувались у взаємозв’язку освітні, виховні розвивальні завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар