15.11. ЧОТИРНАДЦЯТИЙ ДЕНЬ ПРАКТИКИ
Сьогодні я відвадала практичне зання у студентки-практикантки Бесхлібної Олександри Сергіївни, в групі Мі-14.
Практичне заняття складалося з трьох частин: вступної, основної та заключної. Вступна частина включала вітання викладача із студентами. Далі викладач назвав тему заняття та нагадав основні питання, які було висвітлено на минулій лекції. В основній частині відбувавлося опитування, з питань які розглядалися на лекції та додаткових питань, а також було заслухано підготовлені реферати та доповіді. У заключній частині було підведено підсумки, викладач відповів на запитання, які виникли у студентів та курсантів протягом заняття, а також виставив оцінки студентам та курсантам за роботу під час семінарського заняття.
У ході заняття викладач дотримувався принципів тактовності, толерантності та демократичності у стосунках зі студентами.
Володіння матеріалом – при проведенні практичного заняття викладач легко орієнтувався у відповідях студентів, задаючи їм додаткові та уточнюючі питання.
Особливості контакту з аудиторією – контакт з аудиторією був налагоджений добре. Студентка відповідала на питання, які йому задавали курсанти та студенти.
Зацікавленість аудиторії – аудиторія була зацікавлена темою, що виражалося у бажанні відповідати на запитання. Відбувалося обговорення багатьох питань стосовно матеріалу попередньої лекції.
Відчуття часу – на кожне питання відводилася певна кількість часу, що дозволило вкластися у час.
Успішність проведення – можно говорити про те, що практичне заняття пройшло добре, тому що студентам вдалося добре засвоєти матеріал попередньої лекції. Наприкінці заняття студенти та курсанти отримали багато позитивних оцінок.
Немає коментарів:
Дописати коментар