середа, 5 вересня 2018 р.

05.09.2018. ТРЕТІЙ ДЕНЬ ПРАКТИКИ
      Сьогоднішній день мені приніс дуже багато емоцій. Сьогодні я впереше проводила урок інформатики в 9-Б класі. Перед підготовкою до уроку мною були поставлені освітні та виховні цілі, які я спробувала досягти в ході уроку.
      Діти виявилися дуже активними і позитивними, особливо не очікували, що в них буде молода вчителька і дуже зраділи цьому.
Дисципліну спочатку було тримати тяжко, діти часто відволікались. Але за домогою таких прийомів: - використання наочних засобів; - ставлення риторичних питань і т. д.
 Я вважаю, що мною були досягнуті основні цілі уроку. Учні були зацікавлені і активні на уроці, що дозволяє зробити висновок про те, що урок «пройшов не даремно».
       Але я вважаю мінусом в підготовчому етапі те, що він був організований звичайним способом, тобто я задавала питання, а учні усно відповідали на них. Я думаю, що вдаліше було б провести повторення в іншій формі; наприклад, запропонувати хлопцям тест, кросворд і т.д. В цьому випадку можна було перевірити, чи всі учні засвоїли минулої тему, а так на мої запитання відповідали не всі учні.
      Етап практичної роботи був проведений для того, щоб навчитися працювати з програмою оптичного призначення. Завдання були підібрані на базовому рівні розвитку дітей, тобто завдання підібрані не складні. Мінусом в цьому етапі вважаю те, що не підібрала інші завдання. Наприклад, немає завдань для тих хто впорається швидко з запропонованої роботою. В цілому практична робота пройшла добре, хлопці впоралися із завданнями.
     Домашня робота запропонована різноманітна. У неї входить теоретична частина, де учням треба прочитати про сканери. Так само є практична робота, яка дозволить закріпити навички роботи з програмами оптичного розпізнавання.
     За практичну роботу, яку виконували учні на уроці, були виставлені оцінки, з урахуванням того як вона була виконана.

Немає коментарів:

Дописати коментар