четвер, 20 вересня 2018 р.

20.09.2018.  ЧОТИРНАДЦЯТИЙ ДЕНЬ ПРАКТИКИ
Сьогодні я змогла відвідати урок української мови в 10-А класі. Урок розпочався вчасно. Мозковий штурм, який Людмила Олександрівна застосовувала на початку уроку зіграв роль не тільки мотивуючого чинника, але й допоміг включити всіх учнів в роботу.
На протязі всього уроку вчителем використовувалися такі основні принципи дидактики: прнцип наочності, свідомості й активності, доступності, систематичності й послідовності.
Навчальний матеріал уроку був повязаний безпосередньо з життям. На уроці спостерігався високий рівень сформоавності вміння вчитися в учнів.
Щодо аспекту перевірки рівня первинного засвоєння учнями нових знань, слід зазначити, що вчителем було обрано такі форми опитування як індивідуальні та групові, що вміло чергувалися на протязі уроку. Для групових форм роботи використовувалися відповідні норми із завданнями.
Наочні матеріали ( ілюстрації, картки) яскравим забарвленням привертали увагу учнів.
На уроці мала місце не лише репродуктивна, а й продуктивна навчальна діяльність школярів.
На мою думку всі цілі та завдання, поставленні вчителем на початку уроку, були виконані.

Немає коментарів:

Дописати коментар