середа, 19 вересня 2018 р.

19.09.2018. ТРИНАДЦЯТИЙ ДЕНЬ ПРАКТИКИ
    Сьогоднішній день розпочався відразу з новини про те, що всі уроки по 25 хвилин, оскільки відімкнули воду. Уроки було проводити доволі тяжко, тому що за цей час необхідно було викласти весь матеріал і встигнути зроботи все те, що було заплановано на 45 хвилин.
На третьому уроці я відвідала урок алгебри в закріпленому мною класі.
    Учні повторювали вивчений матеріл раніше і готувались до написання діагностичної контрольної роботи. В класы було досить достатньо змыстовних таблиць, присвячених темі уроку. Тобто вчителем використовувася принцип наочності.
   Щодо загальної методики проведення уроку слід зазначити, що він проводився у формі бесіди. Під час уроку було поставлені , наприклад, такі питання: Які функції показані на рисунку? Яким методом можна розв'язати дану нерівність? Учні жваво відповідали, розповідаючи при цьому про конкретні випадки з власного життя. Їх зацікавленість була добре помітною. За необхідності Наталія Валеріївна коригувала та доповнювала відпові учениць. Зворотній звязок відчувався на протязі всього уроку. На уроці спостерігалася завантаженість усіх учнів. Загалом слід вказати, що урок відповідав поставленій меті та темі, а його цілі було досягнуто. В якості домашнього завдання учням було запропоновано виконати творче завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар